Pogosta vprašanja
Zakaj se moram na spletni strani Centra Rog registrirati?
Šele ko se registriraš, lahko rezerviraš delo v delavnici, udeležbo na tečaju ali workshopu in usposabljanje za različne stroje. Registriraš se lahko kot gost, lahko pa plačaš članarino (15/ 10 €) in vse naše storitve koristiš s popusti.
Kakšne ugodnosti prinaša članarina Centra Rog?
Članarina, ki se plačuje na letni ravni, prinaša popuste pri tečajih, delavnicah in ostalih vodenih programih. Dobiš pa tudi eno brezplačno usposabljanje za uporabo strojne opreme po tvoji izbiri. Brez članstva ne moreš samostojno uporabljati strojev v naših labih, saj lahko samo člani in članice opravijo usposabljanja, ki so pogoj za to.
Ali se lahko udeležim delavnice oziroma tečaja, če nisem plačal_a članarine?
Seveda, na tečaj ali workshop lahko prideš kot gost, vendar je v tem primeru cena višja kot za člane in članice, saj članarina prinaša popust na vsa izobraževanja.
Še nikoli nisem bil_a v podobnem prostoru kot je Center Rog. Kje naj začnem?
Te zanimajo naši labi? Enostavno pridi na enega od terminov odprtih vrat. Takrat si lahko ogledaš vse delavnice, spoznaš mentorje in se odločiš, v čem se želiš preizkusiti. Sicer pa: kavica na terasi, knjižnica, trgovine, prostor za počitek ali delo ... vse to najdeš pri nas.
Ali imate v Centru Rog tudi program za otroke?
Seveda. Ob sobotah potekajo sobotnice, to so delavnice za otroke, na katere se prijaviš preko spletne strani. Imamo pa tudi program za vrtce in šole, počitniška varstva, otrokom ter mladostnikom prilagojene tečaje in še kaj!
Kaj so paketi uporabnin? Ali moram za obisk Centra Rog nujno kupiti enega od paketov?
Paket pomeni zakup časa za samostojno delo v vseh labih, kupiš si ga, če te zanima večkrat kaj izdelati sam_a. Na voljo je 5-dnevni, mesečni in letni paket (veljavnost paketa začne teči z nakupom in velja za zaporedne dni). Nakup vsakega ti v času njegove veljavnosti omogoča neomejeno (glede na razpoložljivost in predhodno rezervacijo) koriščenje časa in opreme v vseh devetih proizvodnih delavnicah - kovinarski, mizarski, steklarski, keramičarski, tekstilni, kulinarični, zelenem labu, FabLabu ali labu za nakit. Če te bolj zanimajo vodena izobraževanja kot so tečaji in workshopi ipd., ti paketa ni treba kupiti, ampak le izbrano izobraževanje.
Rad_a bi se udeležila tečaja. Ali moram za to kupiti paket uporabnine?
Ne, paketi so namenjeni samostojnemu delu v labih. Če bi se udeležil_a tečaja, si lahko kupiš točno ta tečaj in nič drugega. No, priporočamo, da ga kupiš kot član_ica Centra Rog, saj bo v tem primeru cenejši.
Kaj pomeni usposabljanje?
Usposabljanje je zmeraj vezano na stroje in strojno opremo v labih. Usposabljanje moraš opraviti za samostojno delo v labu. Npr. v FabLabu moraš opraviti usposabljanje za laserski rezalnik, če ga želiš samostojno uporabljati. V lesarskem pa za CNC, krožno žago in nekatere druge stroje. V labu za nakit usposabljanje vključuje spoznavanje prav vse opreme. Torej usposabljanje ni nujno vezano le na en stroj, včasih je na delovno postajo, ki združuje več kosov opreme ali pa kar za celotni lab.
Komu pripada eno brezplačno usposabljanje, kdaj in kako ga je mogoče izkoristiti?
Vsakomur, ki plača letno članarino pripada eno brezplačno usposabljanje za določeno strojno opremo ali delovno postajo, izkoristiš pa ga lahko v času veljavnosti članarine za katerikoli razpisan termin usposabljanja. Na spletni strani enostavno rezerviraš naslednji prosti termin za usposabljanje, ki te zanima in se oglasiš pri nas. Lahko prideš tudi v Center Rog in vsa plačila ter naročila izvedeš v naši trgovini.
Kaj pomeni odprti termin?
Gre za čas, ki je v posameznem dnevu na voljo za samostojno delo v labu. V našem rezervacijskem sistemu imamo odprte termine, ki so ti na voljo, označene z možnostjo rezervacije, ki jo lahko opraviš do največ 5 dni vnaprej. Za rezervacijo odprtega termina moraš imeti zakupljenega enega od uporabniških paketov.
Poskušam rezervirati odprti termin, vendar je že vse zasedeno. Kaj to pomeni?
To pomeni, da so ti termini na ta dan rezervirali že drugi uporabniki. Ker je lahko v vsakem trenutku v labih le omejeno število ljudi, je omejeno tudi število terminov.
Kje dobim material, ki ga potrebujem za delo?
Najbolje je, da material prineseš s seboj. V kolikor ga imamo v ponudbi in na zalogi, ga lahko kupiš tudi v naših labih ali trgovini. Stalni potrošni material kot je na primer filament za 3D tiskalnik je za nakup vedno na voljo tudi pri nas.
Ali lahko pri vas naročim tiskanje določenega predmeta s 3D tiskalnikom?
Načeloma naši labi delujejo po principu "naredi si sam_a", a če res ne gre drugače in nismo preveč zasedeni, na povpraševanje lahko prevzamemo tudi naročilo za izdelavo.
Ali moram zaščitno opremo prinesti s seboj ali jo dobim v labu?
Vse potrebno za varno delo dobiš pri nas - nimamo pa nič proti, če si katerega od kosov zaščitne opreme prineseš kar s seboj.
Kaj če sem zadržan_a in ne morem priti na delavnico ali usposabljanje, ki sem ga že plačal_a?
Kotizacij za naš program ne vračamo, niti ni možna zamenjava termina. Na usposabljanje/delavnico lahko v primeru odpovedi pride kdo drug, če nas o tem predhodno obvestite.
Delujemo podobno kot večina kulturnih institucij – na primer gledališče, kjer prav tako ne morete priti na drugo predstavo oz. dobiti denar nazaj za vstopnico.
Spreminjanje terminov in vračanje denarja je za nas velik logistični zalogaj; poleg tega mesto, na katerega ste se prijavili, ostane prazno, ob zamenjavi pa bi zasedli še eno.
Če zaznate težave pri registraciji ali prijavi na dogodek na naši spletni strani, prosimo, da preverite naslednje korake:
- Preverite, ali je potrditveno sporočilo morda pristalo med neželeno pošto.
- Prepričajte se, da ste pravilno vnesli svoj e-naslov, brez zatipkov ali dodatnih znakov.
- Poskusite se prijaviti v svoj profil na spletni strani Centra Rog z e-naslovom in geslom, ki ste ju uporabili pri registraciji. Če je vaš postopek registracije zaznan, vas bo sistem preusmeril na stran, kjer lahko znova pošljete zahtevek za potrditveno sporočilo. Kliknite na povezavo »kliknite tukaj za ponovno pošiljanje« in počakajte nekaj minut.
- Uporabniki brskalnika Firefox občasno poročajo o težavah. Priporočamo, da ponovno poskusite registracijo ali prijavo v drugem brskalniku (Chrome, Safari, Brave, Opera, Edge ipd.).
Če ste vse zgoraj navedene korake že izvedli, pa težave niso odpravljene, vas prosimo, da nam na info@center-rog.si posredujete naslednje podatke:
- E-naslov, s katerim ste se registrirali ali poskušali prijaviti na spletni strani Centra Rog.
- Datum in čas registracije ali poskusa rezervacije (čim bolj natančno).
Na podlagi teh informacij bomo težavo poskušali odpraviti in vas o uspešni rešitvi nemudoma obvestili.