Anže Sekelj: Igre podatkov
Vabljeni na predstavitev projekta Igre podatkov in testiranje instrumentov HEX row, cor in lag. V sredo, 13. novembra 2024 ob 18. uri v foto in video studiu in studiu 1 v Centru Rog (drugo nadstropje, levo).
Medijski umetnik Anže Sekelj v seriji projektov »Igre podatkov« raziskuje spekulativno naravo računalniških algoritmov, ki s pomočjo generativnih adversarnih mrež (GAN) in sintezo že obstoječih javno dostopnih zbirk podatkov 3D-modelov ustvarjajo nove potencialne oblike, vrste in prostore. Skupaj s strokovnimi sodelavci je razvil aplikacijo, ki s tehnologijo strojnega učenja in računalniške obdelave podatkov generira in razvija 3D podobe novih oblik, ki presegajo omejitve narave in človekovega ustvarjalnega procesa.
V prvih dveh iteracijah projekta je Anže Sekelj s sodelavci obravnaval največjo bazo 3D skenov historičnih artefaktov, ki vključuje kipe iz nekaterih najuglednejših muzejev na svetu. Osrednji cilj raziskovanja je bil ponovno premisliti zgodovinski kontekst kipov, saj ti pogosto odražajo družbene norme, dinamike moči in kulturne vrednote. Z ustvarjanjem novih oblik želijo spodbuditi razpravo o alternativnih zgodovinskih narativah in perspektivah ter gledalce povabiti k razmisleku o pristranskostih in predpostavkah, ki oblikujejo naše razumevanje umetnosti in zgodovine.
Sočasno bodo v studiu 1 odprta vrata za testiranje instrumentov HEX row, cor in lag, saj sta Anže Sekelj in Staš Vrenko uporabnika projektnega studia s produktom HEX.
Podporniki: Ministrstvo za kulturo RS, Mestna občina Ljubljana in Center Rog
Poglej še
Pjorkkala
Za projektom stoji kolektiv mladih oblikovalk in oblikovalcev Pjorkkala, ki kritično analizira in aktivno odgovarja na izzive sodobne družbe. Z namenom spodbujanja nekoč razširjene tradicije peke kruha v domačem okolju razvijajo posodo z...